Jelen általános szerződési feltételek, az anamnézis lap, az adatvédelmi tájékoztató valamint a páciens egészségügyi dokumentációjában rögzítettek (a páciens, mint a szolgáltatást igénybevevő személy, mint Páciens, Szolgáltató és Páciens együttesen úgyis, mint: „Felek”) szabályozzák az egészségügyi szolgáltatások nyújtását.

I. SZOLGÁLTATÓ ADATAI

  1. Cég: Ortho-Zorn Kft.
  2. Székhelye: 1092, Budapest Kinizsi u. 21-25 B. lph III/4
  3. Cégjegyzékszám: 01 09 404467
  4. Adóazonosító száma: 32050444-1-43

II. ÁSZF TÁRGYA

  1. Szolgáltató a jelen ÁSZF 1. sz. mellékletében rögzített fogorvosi és fogszabályozási szolgáltatásokat nyújtja, az ÁSZF, a Páciens anamnézis lapja, és egészségügyi dokumentációja valamint a Páciens beleegyező nyilatkozata alapján, míg Páciens díjazás megfizetésére vállal kötelezettséget a Weboldalon rögzített árlista illetve a személyre szabottan kiadott árajánlat alapján. Az árlistában feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, az adott szolgáltatás esetén a páciens egyedi igényeire, választott kezelési tervére, illetőleg a Szolgáltató által vállalt teljesítési határidőre vagy megváltozott technikai árakra tekintettel változhat. A Szolgáltató és a Páciens által között egyedi megállapodás elválaszthatatlan részét képezi a jelen ÁSZF.
  2. Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a jelen ÁSZF tartalmát valamint a jelen ÁSZF 1. sz. mellékletében rögzített szolgáltatásokat valamint árakat bármikor – saját üzleti döntése alapján – megváltoztassa.
  3. Az 1. sz. mellékletben rögzített szolgáltatások részletes tartalmáról a kezelést végző szakember ad felvilágosítást szóban illetve írásos formában, illetőleg a weboldalon is olvasható tájékoztatás.

III. FELEK JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

  1. A Szolgáltató szavatolja, hogy a szolgáltatások nyújtásához szükséges jogszabályokban rögzített minimális tárgyi eszközökkel, szakmai, hatósági illetőleg működési engedélyekkel és feltételekkel a szolgáltatás nyújtása során folyamatosan rendelkezik. Szolgáltató rögzíti, hogy a szolgáltatás gyakorlásához szükséges felelősségbiztosítással rendelkezik, amely alvállalkozóira, és egyéb közreműködőire is kiterjed.
  2. Szolgáltató jogosult az előre egyeztetett időpontot, vagy a kezelőorvos személyét megváltoztatni, köteles azonban erről ésszerű időn belül a Pácienst írásban (hozzájárulása esetén emailben vagy telefonon) tájékoztatni.
  3. A Páciens az anamnézis lap aláírásával hozzájárul a személyes adatai kezeléséhez, valamint elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit. Az anamnézis lapban rögzített információk helytállóságáért és valódiságáért – ideértve különösen, de nem kizárólagosan a Páciens egészségi állapotára vonatkozó információkat és a Páciens saját személyes adatainak megfelelőségéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.A Páciens által szolgáltatott adatok hiányossága vagy késedelme esetén a Szolgáltató jogosult módosítani a kezelési terven, és így az Árajánlaton is. A Páciens köteles továbbá az anamnézis lapon megadott információk változása esetén arról a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni, az értesítés elmaradásából eredő esetleges károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Szolgáltató továbbá kizárja a felelősséget abban az esetben, ha a Páciens a valódiságnak nem megfelelő, illetőleg hiányos vagy félrevezető adatokat szolgáltat a saját vagy kiskorú esetén hozzátartozója egészségügyi állapota, dokumentációja illetőleg betegségeire vonatkozóan.
  4. Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Szolgáltatás elvégzését megtagadja, ha a Páciens fizikai, mentális vagy egészségügyi állapota annak elvégzését nem tenné lehetővé, úgyszintén akkor is, ha a Páciens fizetési kötelezettségének nem vagy nem szerződésszerűen tesz eleget. A Szolgáltatás Szolgáltató által történő megtagadásáért, a jelen pontban felsorolt okok miatt a Páciens kárigényt nem érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben, kártérítési felelősségét a Szolgáltató kizárja.
  5. Szolgáltató a Páciensnek nyújtott szolgáltatásokra 1 év jótállást nyújt. Jótállási igény számlával érvényesíthető. Szolgáltató hibás teljesítéséből eredő helytállási kötelezettsége az esetlegesen beépített anyagok hibájából eredő sérülésére, megsemmisülésére.

IV. DÍJAK MEGFIZETÉSE

  1. A Szolgáltató a Pácienst a mindenkor hatályos árlistájáról a tevékenység végzését megelőzően tájékoztatja, és egyedi megállapodás keretében egyezteti a szolgáltatás pontos díját és esetleges költségeit, az aktuális árlista figyelembevételével.
  2. A Szolgáltató egyedi árajánlata 3 hónapig érvényes, ezt követően jogosult módosítani azt. A kezelés díja a kezelést követően fizetendő készpénzben vagy bankkártyával.
  3. Amennyiben a Páciens nem tudja a kezelést követően azonnal kifizetni a kezelés díját, azt a számlában feltüntetett bankszámlaszámra történő utalással a számlán feltüntetett fizetési határidőben megteheti. Késedelmes fizetés esetén a késedelmi kamat a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének felel meg, minden késedelmes naptári nap után.
  4. 24 órán belül lemondott vagy nem lemondott kezelések esetében a Páciens köteles az aktuális árlista alapján rendelkezésre állási díjat fizetni, melyet átutalással, vagy következő időpontja idejében készpénzzel rendezhet.

V. TITOKTARTÁS ÉS ADATVÉDELEM

  1. A Szolgáltatás során a Szolgáltató és a Páciens között létrejött egyedi megállapodás illetve minden egyéb személyes illetve egészségügyi adat és információ titoktartási kötelezettség alá esik. A Szolgáltató ezeket az adatokat bizalmasan kezeli, ahhoz harmadik személyeknek – saját alvállalkozóin kívül – nem biztosít hozzáférést.
  2. A Páciens által igénybevett szolgáltatások vonatkozásában a Szolgáltató tevékenységére a ww.orthoflow.hu weboldalon közétett adatkezelési tájékoztató vonatkozik.
  3. Páciens az egyedi szerződés aláírásával hozzájárulását adja a személyes adatainak a Szolgáltató belső nyilvántartásaiban történő kezeléséhez, valamint a kapcsolattartási adatainak kezeléséhez.

VI. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

  1. A szolgáltatást csak 18 éven felüli, nagykorú személyek vehetik igénybe. 18 éven aluliak a szolgáltatást kizárólag törvényes képviselőjük írásbeli hozzájárulásával vehetik igénybe.
  2. Szolgáltató a tevékenysége végzése során alvállalkozókat vesz igénybe. Az alvállalkozók tevékenységéért a Szolgáltató felelős.
  3. A jelen ÁSZF határozatlan időre jön létre.
  4. Szolgáltató bármikor jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani.
  5. A Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a hatályos magyar jogszabályok, így különösen a magyar polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadóak.

Jelen ÁSZF visszavonásig vagy annak módosításáig érvényes.

Kelt: Budapest, 2025. május 23